Pages

PROMOSI NOTA CENDAWAN 2011

PERCUMA PANDANGAN @ KOMEN @ IKLAN DISINI

ProjekCendawan 0 Komen & pandangan

Pada 2-3 Ogos 2008 , Projekcendawan.Com (Usahawan Tani Trading ) telah menghadiri seminar francais 2008 di PWTC, Kuala Lumpur bagi mengorak langkah untuk mengindustrikan pertanian yang berasaskan cendawan kepada hasil hiliran yang pelbagai.

Dengan menjadikan konsep francais di dalam bidang pertanian mampu meningkatkan pendapatan dengan penjenamaan semula dan konsep baru di dalam perniaagaan ini. Memandangkan industri francais di Malaysia menarik memandangkan ia masih lagi di peringkat awal pertumbuhan.

Walaubagaimanapun, ilmu bidang francais yang akan diadaptasi perlulah dipelajari bagi memantapkan pemasaran dan peningkatan produk yang berkualiti. Berteraskan ilmu adalah segala-galanya. ProjekCenndawan.com telah menghadiri seminar Francais di PWTC pada 2-3 Ogos 2008 yang lalu. Tidak sangka rupanya Malaysia khususnya industri francais Malaysia mendapat banyak sokongan kerajaannya berbanding negara lain di dunia dan perniagaan francais akan memanfaatkan ekonomi yang sedang mengalami pertumbuhan.

Sepanjang menghadiri seminar francais, pihak projekcendawan.com telah mendapat pelbagai maklumat yang berkaitan dengan bidang francais. Bidang francais bukan sahaja sebuah organisasi jaringan bahkan mengklonkan kejayaan.Memfrancaiskan bidang pertanian yang berdaya maju, pastikan akan menjana keuntungan yang berlipat ganda. Insyallah. Usaha dengan GIGIH pastikan BERJAYA.



ProjekCendawan.com Bersama "Wanita Besi" Usahawan Melayu Datuk Maznah Hamid pasti menjadi sumber inspirasi menjayakan bidang keusahawanan khususnya pertanian di Pameran Francais Malaysia 2008.



Antara 2 CEO, CEO Syarikat francais terkemuka 1901, Tengku Rozidar Tengku Zainal Abidin dan CEO Usahawan Tani Trading, Nor Azwin Mohd Khalit


Bersama "iron lady" Datuk Maznah Hamid di Pameran Francais Malaysia 2008


Bergambar potret Idola pemikir.. Tun Dr. Mahathir Mohamad

0 Komen & pandangan: