Pages

PROMOSI NOTA CENDAWAN 2011

PERCUMA PANDANGAN @ KOMEN @ IKLAN DISINI

ProjekCendawan 4 Komen & pandangan

Hari ini saya menyusuri internet, mencari maklumat tentang penanaman cendawan. Akhirnya sepanjang carian saya mengenai penanaman cendawan di internet semakin ramai penanaman cendawan menggunakan platform internet sebagai tempat berkongsi ilmu dan pemasaran. Maka wujudlah blogger-bloger yang tumbuh bak cendawan selepas hujan. Rasanya cendawan selepas ini tak tumbuh lagi selepas hujan, kerana boleh didapati setiap hari. Jadi tanaman cendawan kini dapat diusahakan secara komersil dan mendatangkan pendapatan yang lumayan.


Antara laman web blogger yang menarik perhatian saya ialah http://www.joyblee.com/. Web ini merupakan web blog berkaitan dengan personal. Kenapa ia menarik perhatian saya kerana pemilik web blog ini adalah salah seorang peserta Kursus Penanaman Cendawan anjuran Koperasi Pembangunan Desa, Sabah yang telah menghadiri kursus pada 22-23 November yang lalu. Antara speaker yang hadir adalah Puan Normah Ibrahim, Pegawai dari Jabatan Pertanian Putrajaya dan Puan Jamilah Lee Pengurus Projek Cendawan Komersil yang berskala besar di Kundasang Sabah.

Berikut adalah antara gambar yang diimport terus dari web blog http://www.joyblee.com/. Terima kasih JoyBlee.


Sekitar ladang cendawan tiram kelabu di Kundasang Sabah, Tempatnya sejuk. Dekat Dengan Gunung Kinabalu.


Antara produk-produk hasil hliran cendawan.



Gambar peserta kursus yang mendapat sambutan di Negeri Sabah



Puan Jamilah Lee, Pengurus Projek Cendawan di Kundasang Sabah dan Pegawai Rujukan Cendawan, Puan Normah Ibrahim yang dibawa khas dari Putrajaya ke Kundasang Sabah bagi menjayakan kursus penanaman cendawan anjuran Koperasi Pemangunan Desa, Sabah. Tahniah!!

Nota kami:/ Insyallah pihak projekcendawan.com akan melawat tempat operasi Projek Penanaman cendawan di Kundasang, Sabah tidak lama lagi. Berjumpa disana. Nantikan ilmu-ilmu yang akan dikongsi bersama kepada semua peminat cendawan. - projekcendawan.com

4 Komen & pandangan:

roslan berkata...

salam kedamaian...
mau tau bila lagi ada kursus
penanaman kulat...

kalau sya mau beli bongkah yg sda ada bibit , dimana sya buli order

gambar-gambar dan info terkini ada tak...

Unknown berkata...

Bila ada kursus penanaman kulat

Sinar bumi agronomy farm berkata...

Ada jusl bongkah kah sekarang,berapah harga satu,,bolih melawatkah di kilang

Unknown berkata...

Hai..saya berminat beli bongkah cendawan tiram.Hubungi saya Di 01121712292.Terima Kasih